„Profili korisnika Fejsbuka su roba koja se prodaje“

163

Bivši menadžer u Fejsbuku Sendi Parakilas izjavio je da su profili korisnika „roba“ koja se svaki dan prodaje. On je otkrio na koji način su se podaci krali od korisnika i preko popularnih igrica.

Parakilas je za „Vašington post“ rekao da je za Fejsbuk radio 2011. i 2012. godine i da je vodio tim koji je bio odgovoran za sprovođenje pravila o zaštiti podataka korisnika na Fejsbukovoj platformi za aplikacije.

„Ta platforma je uključivala i dobro poznate i popularne igrice poput Candy Crusha i FarmVillea, kao i mnoge druge“, naveo je Parakilas, jedan od bivših menadžera Fejsbuka.

Kako navodi, Fejsbuk u to vreme nije baš previše brinuo o zaštiti podataka korisnika, a afera s Kembridž Analitikom je pokazala da se to nije promenilo ni u narednih nekoliko godina.

Parakilas je, objašnjavajući kako te platforme funkcionišu, rekao da svaki put kada korisnik prihvati neku aplikaciju koja se spaja preko Fejsbuka pojavi mu se disklejmer u kojem se od korisnika traži dozvola da aplikacija pristupi podacima na korisnikovom.


Komentari
Učitavam...